Saturday, August 24, 2013

Pictures !


Hello , Assalamualaikum , Annyeong ! 

Sab ada terfikir fikir jugak , mesti readers Sab ni , ada yang tak guna Insta . Sebab tak semua orang ada Instagram :) So , i decided to share my photos with you guys ! Sab upload gambar harini je :)


 Dua lelaki gila ni bestfriends Sab :) Kenapa ? Pelik ? Perempuan bestfriends lelaki . Kalau bagi korang pelik , backoff! #YOLO



From left : Aini , Syazza , Me :) They're gorgeous right ? Yea , they knew it :D


With Asilla (wearing spectacles ) , and Iman :) They're both crazy . Di mana ada Iman , di situ ada Asilla . Diorang ni bestfriends bagai nak mati . Diorang pun bestfriends Sab jugakk :) 

I introduce , 6 ASERTIF ! Yeah , not all , of course . Some didn't came , Some didn't want to be in this picture , some didn't fit in the picture !



From left : Ms. Swag Iman , Ms. Shawl Ainatul , Ms. Gorgeous Syazza , Ms. Nice Voice Adila :))


Them <3 Faez , Mikhael , Aini , Ammar , Khaliq , Firhan . 

 Sabrina , Faez and Mikhael . The Minion Dorks :D 


 First proper picture with Mikhael JACKSON lah sangat :D




Being dorkies with Mikhael :) He's my bestie okay . Not ma boyfriend . My boyfriend is Baekhyun ! 




From left , Faez , Mikhael , Mee :) Yes , i know . Mikhael is invisible because of the shawl that is wrappped around his head . He is a crazy boy ya knowww ! 




1st picture , from left , Me , Ainatul , Adila .
2nd picture , Me and Adila . The 'potong hidung' pose ! 




I call this Team Kecoh . Even though it's not a real team , i just feel like it's real in my heart :) 

Asilla , Iman (girl) , Aiman , Iman (boy) , Isaac , Khairil , Syazza :) Yea , there's two Iman(s) in the picture :D 



Iman and Mikhael had a shawl battle . Diorang lawan siapa style shawl lagi kelakar or cantik xD

 Sab dengan Mikhael tiru pose Faez kalau dia amik gambar . MUka dia serious je xD




Ni nama nya , group BUSSTOP ! Sebab apa tau , masa sekolah dah habis tadi , kitorang lah yang paling kecoh xD
Meet Afrina Nayli :) *i have nothing to say about her* Sorry Eliiii! 



Finally! A selfie! Ada jugak kan gambar Sab sorang xD 



So , yeaah ! Tu je laa . Kalau nak tengok videos , sila ke Keek SabrinaAllisya :) Byeee ! 

No comments:

Post a Comment